Dodajesz do:
{{publicationProducts.getPublication().title}}
{{product.name}}
Jak dodać

8 sposobów jak schudnąć przy okazji.. chodząc!

Wygospodarowanie w ciągu tygodnia czasu na siłownię, to dla ciebie wciąż wyzwanie? Mamy na to sposób!
8 sposobów jak schudnąć przy okazji.. chodząc!


Wszelkie spotkania, zakupy, porządki i czas na relaks skutecznie uniemożliwiają realizację planu zadbania o siebie poprzez sport. Tak przynajmniej myśli wielu z nas.


Gdyby jednak zastanowić się, ile z tych czynności, które wykonujemy każdego dnia można przekształcić w skuteczną aktywność fizyczną, zaskoczeniu nie będzie końca :)


Weźmy pod lupę choćby ilość kroków, dzięki którym przemierzamy mniejsze lub większe odległości. Jeśli podejść do tego jak do zdrowej zabawy i skorzystać z aplikacji na smartfon do pomiaru kroków, można zacząć przekształcać marzenia w realne plany.


Przykładowe aplikacje do pobrania: 

 - Android: Runtastic Pedometer

 - Apple: Endomondo Life lub Runtastic Pedometer Step Counter & Walking Tracker

 - Windows Phone: Pedometer Master

 - BlackBerry: Pedometer


Zdaniem National Institue of health, aby zapewnić sobie prawidłowy poziom wagi i zmniejszyć tym samym ryzyko wystąpienia wielu chorób, należy przebyć w ciągu dnia około 10 tys. kroków. Na pierwszy rzut oka liczba ta może przerażać, jednak w przeliczeniu na dystans, jest to jedynie około 5 km piechotą! Korzystając z programu do zliczania kroków możemy ustalić sobie targety na każdą porę dnia.


Jak więc w praktyce zadbać o przejście pełnych 10 tys. kroków? Sprawdź kilka sposobów, które wyjdą Ci na zdrowie.



Zacznij już dziś:


1. Wysiadaj z tramwaju lub autobusu o jeden przystanek wcześniej, a dalszą część drogi przejdź o własnych siłach.


2. Zamawiasz lunch lub obiad do pracy? Raz w tygodniu daj wolne dostawcy i przejdź się po ulubiony posiłek.


3. Nie siedź przy biurku non stop, zamiast tego, rób sobie kilkuminutowe przerwy np. udając się do kuchni w celu zaparzenia herbaty.


4. Wybierz schody zamiast windy.


5. Wysiądź z windy na niższym piętrze, a kolejne piętra pokonaj pieszo.


6. Jeśli masz więcej czasu, nie korzystaj z komunikacji miejskiej. Miej zawsze przy sobie ulubioną muzykę i rozkoszuj się nią podczas dłuższego spaceru.


7. Omiń skrót, z którego zazwyczaj korzystasz.


8. W centrum handlowym wybierz zwykłe schody zamiast ruchomych. 


Proste, prawda? :)


Zobacz też:
Skomentuj: